måndag 19 april 2010

Blir så trött..



Fom NU lovar jag mig själv att jag inte ska ha med barnens pappa att göra mer.. (läs spermadonator) Jag blir störd när han finns i min närhet! Barnen vill inte heller mer.. MORR.. Nog om det.. den tiden e förbi..

Jag har hämtat en massa bananlådor på jobb idag.. Kan med glädje säga att det få plats 25 bananlådor i min bil! Hon sväljer allt..
Sen har jag hjälpt Frida att tömma sitt föråd och klädkammare.. så det gick toppen.. det e inte klokt vad kvinnor kan..
Nu håller jag på lite här hemma.. Ska packa ner lite jag inte vill ha med till huset..

Barnen har studiedag imorron så vi ska nanna länge.. sen ska jag jobba och Åsa passar dom.. :)

Lägger in en bild jag tyckte va kul! :)
Kram på er..
Och MALIN.. Du finns i mina tankar.. Håller alla tummar för dig.. Kram i massor

2 kommentarer:

  1. Förstår exakt vad du menar! Katastrof!
    Jag får komma och hjälpa dig en dag.
    Kram Plantan

    SvaraRadera