torsdag 1 april 2010

Panik!

Känner mig som en dålig mamma.. Max ringde innan och frågade om han fick följa med en kompis med familj till Landskronabadet.. och efter ett tag sa jag ja..
Men nu ångrar jag det.. Jag vet inte vem mamman e och har aldrig sett henne.. vet inte hur hon kör bil? Har hon koll.. Frågorna e många... VARFÖR låter jag mitt barn övertala mig till detta.. Ber till högre makter att han kommer hem välbehållen.. Jag e en HÖNSMAMMA jag vet.. men barnen e det dyraste jag har... Överdriver säkert.. men det känns inte bra i mammahjärtat..

2 kommentarer:

  1. Uscha!! Jag förstår dig!!! Jag är exakt likadan! Jag hade inte tillåtit det om jag inte visste vem mamman va dock.. Hoppas iaf att han kom hem välbehållen! ;)
    KRaaaaaaaaaamiz

    SvaraRadera
  2. Tack tack.....dom e köpta på ullared

    SvaraRadera