lördag 17 juli 2010

Mysig dag med Maria och Henrik!





Idag sov Colle ganska länge. Blev lite för mycke sprit på svensexan hahahah
Men jag och mamma åkte till väla och letade kläder.. Sen blev det stan med.. Men vi hittade allt vi behövde.. Skönt att det e över.

Sen kom Maria och Henrik och åt tacos med oss.. Efter det bestämde vi oss för att åka ner till Råå och ta en glass och gå en runda.. Skit skönt.
Barnen ville inte följa med så dom va hemma med kompisar

Vi åkte in om Maxi och handlade glass till barnen.. Jag dummade mig och ställde bilen snett över 4 parkeringsplatser och gick av.. För ingen ville följa med mig in.. Dom kan gott sitta där och skämmas tänkte jag.. För alla tittade.. hahaha

När jag handlat glassen och gick ut, så va bilen borta... hahahaha... Då hade dom kört LÄNGST ner vid djuraffären så det va bara att börja gå.. Jag garvade så tårarna sprutade.. Det gjorde dom med i bilen med kan jag lova hahahahahaa

Men nu väl hemma igen vinkade vi av våra älskade tokiga vänner och gick in.
Nu sitter vi här och bara är! Skönt det med.. Fuderar på att duscha för man e liiite svitt..
Ha en bra kväll mina vänner..

2 kommentarer:

  1. Precis en sån sak jag skulle kunnat göra!! *asg*
    Goaste du!

    SvaraRadera
  2. Vi har alltid en massa skit för oss.. Det e sååå jävla roligt.. När kommer ni ner nästa gång? Kram <3

    SvaraRadera