måndag 26 juli 2010

Vårt bröllop!




Allt gick så sjukt bra och smidigt.. Jag fick min älskade man.. Men det kom så mycke folk.. Rätte roligt.. Massa som jag inte ens hade förväntat mig. Helt underbart att komma runt hörnan med pappa Och bara se alla.. :)
Efter tog vi en massa kort. Folket fick champagne medans dom väntade.
Sen åkte vi till lokalen där det åts god mat och MASSA dryck. Vi fick göra en massa kul och många höll fina tal till oss.. *tacksam*
Men efter lite tårar och många goda skratt så blev det dans mm.. Jag tyckte att allt va skit lyckat.. det tyckte alla andra med.. Denna dagen kommer vi minnas tills döden skiljer oss åt!!! Kommer fler bilder sen.. Orkar inte mer nu.. Natti natti..
Och DU! Vet du??? Jag har VÄRLDENS bästa vänner! så det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar