lördag 7 augusti 2010

Vad e det för en JÄVLA dag???

Allt e fel! Bläääää
Men men.. Colle e och tävlar och kommer inte hem förrens efter 21.
Barnen går här och tjatar efter honom.. Tror frågan När kommer pappa har kommit upp närma 1000 ggr nu..

Sen hade jag ett mindre trevligt prat med Colles bror som gjorde min väldigt ledsen.
Vet inte vad han har för fel i sitt huvud men NÅTT e det..

Dagens upp! Sara min kära kolega har tagit kort på vår vigsel så dom ska jag få av henne.. Hon har lika dan kamera som vi så det e bra. Ska bli kul att se.. Vi har inte så många bilder själv. Challe har oxå kopierat till oss.. Så till alla er som tagit så BEGÄR jag kopier :)

Vi letar efter en fotograf som kan ta lite fina bilder på oss i parken. Någon som kan rekomendera någon? Vi ska framkalla dom sen och göra en fin bok av det..

Annars? Inte mycke. Tömde poolen och slängde den. Ska ha en annan.. pallar inte med klor mm..

Snart kommer min älskade Kaffevän. Ska hinna köra ner till Maxi innan och handla lite gott tills ikväll iaf..

Hoppas ni har en bra dag för min e Piss!

Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar