onsdag 26 maj 2010

Blurk!

Gud vad det e tråkigt att gå hemma.. :( Jag hoppas jag kan jobba nästa vecka.
Hemmet förfaller kraftigt.. Ska försöka ta lite idag.. Colle jobbar som en gnu så jag vill att han ska slippa.. Får se hur det går. Barnen kommer snart så då blir det lite fika.. om dom hinner innan kompisarna plingar på.
Måste verkligen passa på att berömma mina barn. Märks att dom börjar bli stora och hjälper gärna till.. Tim tycker det e kul att städa. och han hjälper gärna mig om jag behöver det.. Sopor och sätta på kaffe.. Dra ett tag med snabeldraken. Masse älskar allt som har med midda att göra.. Han klarar mycke själv. Vissa rätter gör han själv och jag gör annat(kollar till honom såklart)
Så skönt med hjälp.. Mina finaste pojkar. <3<3<3..

Hittade en massa filmrullar i skåpet för ett par veckor sen.. Jag vet att dom e använda och att det e kort på bla barnen när dom va små.. Späningen e olidlig.. Jag vill bara framkalla dom.. Får bli väla i helgen..

Saknar mina arbetskamrater.. Dom gör verkligen min dag.. Deras leende, kommentarer, skratt, mm.. Märker det efter 2 dagars sjukskrivning.. Kan inte annat än att sakna alla.. <3<3<3

Nä.. nu e det duschen.. Kan inte sitta här och mögla.. Ha en trevlig dag mina vänner.. Kram

2 kommentarer:

  1. och vi saknar dig.....hoppas du kryar på dig nu och snart e tillbaka hos oss...kram

    SvaraRadera
  2. Ohh.. vad roligt att höra.. Ja.. jag hoppas med att detta snart e över.. Kram och tack för den fina kommentaren!

    SvaraRadera