tisdag 25 maj 2010

Jaha..

Vilken start på veckan.. igår åkte jag till läkaren.. Har ont i sidan. Blev en massa stick för att få ut blod till alla testen dom ville göra.. Och snål som jag e så blev det ju en massa stick..Denna gången på alla möjliga konstiga ställen.. Men till sist så fick dom vad dom behövde.. Blev sjukskriven med.. Denna rastlösa mamma ska vara hemma.. OMG!!!! Men men.. E du sugen på kaffe med dopp så ring.
Sen till Maxi och lämna mitt intyg..
Sen en mysig eftermidda..

Sen idag... Sitter och flabbar med Skogan i telefon som vanligt.. LÄNGE.. Så kommer Colle in via mobilen på msn.. Fattar inte vad han skriver.. Ringer upp honom.. Då visar det sig att Max har trillat i skolan och fröken ringer hem och på mobil.. når mig inte.. Mobil död och hemtelefonen upptagen.. Gud vad jag skämdes.. Men det va bara att hoppa i kläderna och fara till skolan.
När jag kom hade han jätte ont så off till akuten. Men den va inte bröten. Skönt va det..
Sen hem.. Skogan hade Tim undertiden.. Hon e guld värd.
Sen kom Colle med pizza för det blev så sent.. Sen hade han en överraskning till mig..Ett par rosa Adidas joggingskor som jag velat ha länge.. :) Han e bara BÄST! <3<3<3
Barnen däckade snabbt idag.. Dom va sååå trötta..
Jag och Colle tog en kopp kaffe och en bit kladdkaka.. Barnen åt sin bit efter middan.
Nu ligger Colle i soffan och nannar och jag e pigg.. Ska hoppa in i duschen och sen slänga upp Colle på axlen och gå upp och sova. (läs 2m lång 105kg)

Ha det så bra.. Kram på er alla.. I<3U

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar