fredag 28 maj 2010

Längtar..

Jag saknar alltid Colle när vi inte e tillsammans.. eller oftast iaf ;) Men nu när jag e hemma så e det fruktansvärt.. Man e inte van vid att vara själv.. Men han kommer 18 så då ska vi mysa..

Imorron ska barnen gå i skolan så det e bara att släpa sig upp dit.. Jag tar bilen. Klarar nog inte att gå så lång.
Det e bara 2 timmar som tur e. Colle ska tävla så jag e en timme hos vardera barn..
Sen e det helg och vi ska bara vara. :)

Tim har däckat på soffan.. han e så trött idag. Jag låter honom sova en srund.. Tror han har en växeperiod.. då e han trött.. Han växer snart om mig iaf.. så det e bara att gilla läget.. <3<3<3

Funderar på om jag ska göra sirapskakor.. går snabbt.. tar 5 min och jag har nått att göra. Jag skulle behöva en sådan skål som man har till elvispen som roterar.. Vet ni vad jag menar? Vet inte ens vad den heter.. Någon som vet?
Jaja. får leta upp en sådan.
Nu måste jag resa mig lite.. Väntar på att läkaren ringer om en ny tid till nya prover.. dom va ju INTE bra.. Hon vill inte att jag ska jobba.. men jag pallar inte vara hemma.. så jag tar det lungt.
Ha en trevlig kväll.. Kram på er alla.. :)

2 kommentarer:

  1. Du får ta det lugnt gumman och ta hand om dig!
    Själv så saknar jag känslan av att sakna! Jag har varit 24/7 med maken i 7 år nu... Nu känner man lite att man går varandra.. :P

    Kram på er och trevlig helg..

    SvaraRadera
  2. Jobbigt.. 7år.. då förstår jag att man trampar på varann.. Men det e skönt att ha ett jobb att gå till så man bara kan längta hem.. Men jag funderar på att utbilda mig till nagelteknolog.. Det hade varit skitkul.. Göra det som en "egentid".. men det e ganska dyrt..

    SvaraRadera