måndag 17 maj 2010

Låset på bloggen..

Skiter fan i det..Tar bort låset på bloggen.. Vill dom läsa denna blogg så GÖR DET! Jag skiter i vilket.. Jag e glad att jag slipper dom iaf..

Jobbat som en gnu.. Men det har varit trevligt..
Måste säga att jag har VÄRLDENS bästa arbetskamrater..Tycker om alla.. Ville bara passa på att tacka för att ni gör livet på jobb så bra.. Vet ju att ni läser..
Men det hade varit kul om ni ville säga hej.. Skriva så man vet vem som läser.. Det hade gjort mig glad:)
Annars.. Livet går ganska bra.. Utvecklingsamtal med båda barnen.. och vi e VÄLDIGT stolta föräldrar... nog för att dom har myror i brallorna..Men det ska dom ha;)
Men Tim hade alla rätt på nationella provet utom en del.. *stolt*..

Nu ska jag lägga mig till rätta här för att kolla på fruarna..:)
Imorron e det jobb igen. Snart e det helg.. Sååå Nice. Puss puss

1 kommentar:

  1. hej sötaste pia! jag läser ofta din blogg ska du veta..
    du är så gullig...
    :) kram ida!

    SvaraRadera