torsdag 27 maj 2010

En bra dag!


tjollahopp..
Idag har jag lekt med Challe hela dagen. Har ju som sakt ont. Så följde hon med mig och handlade och bar allt stackaren.. Sen va det hem och packa upp..
Sen fixade Challe en massa och jag bara glodde..
Nu e maten snart på G.. Colle jobbar över som vanligt.. SUCK!!!
Idag blir det kasler i rosa sås.. Gott ska det bli. Barnen fick spagetti och köttfärsås. Dom gillar ju inte det andra...
Annars? Inte möd.. Trött... som vanligt. Så nu när vi ätit ska jag inte göra mycke. Det blir vit chokladmouss med färska jordgubbar till efterätt.. *slickar mig runt munnen*

Läkaren ringde idag om mina provsvar.. DOM va inte så bra nä.. så det e bara att ta om dom v26.. Men men..

Tror nock jag kan jobba på tisdag.. det e ju 4 dagar jag kan vila till.. Så det hoppas vi på. Kram på er alla..

1 kommentar:

  1. Vad visade blodproven då? Lät gott med efterrätten ;)

    SvaraRadera