söndag 23 maj 2010

Ont!

Jag har så sjukt ont i sidan.. Ska till läkaren imorron.. hoppas att dom kan säga vad det e. Kan ju knappt röra mig förrens det gör ont!
Nu ska jag plocka lite hör hemma. För vädret i hbg kan man inte skryta med idag..

Sen kommer min älskade Frida med 3 glasskåp som vi ska "passa" i huset sen.. Så det blir nog bra..
Vet precis var dom ska stå.. Sen e det massa andra möbler som ska hämtas efter flytten. Har 2 rum över som måste möbleras. Så då lånar vi det Frida inte får plats med.. Kanon.. :) Så slipper hon hyra ett föråd med.

Tim och en kompis spelar wii.. Konstigt att dom ens vill vara inne.. Dom e ju ute barn.. Men det kommer nog snart en skur som heter duga. men vi får se det possitivt.. Vi slipper vattna hängjordgubbsplantorna i amplarna:)

Ha en trevlig söndag... Kram på er alla..<3<3<3

1 kommentar:

  1. HEj Pia! Vad glad jag blev nu när du tagit bort låset så ja kan läsa igen :) Hoppas att du blir bättre snart!! Kramar Linda H

    SvaraRadera