tisdag 16 mars 2010

OM MIG!

Alkohol: Ja tack. Kan tycka att det e gott ibland..

Allergi: Japp.. Fisk Nötter Mjölk Pälsdjur Tomat mm mm mm mm

Armhävningar: Nej gud nej

Blyg: Nä.. det e jag absolut inte..

Beroende av: Cigg...Mina barn...Min sambo...Mina färäldrar.. Måla.. Listan e lång!
Betyg: Ganska normala tror jag..

Blir glad av att: Fika med hembakat, kaffe och sällskap. Få kommentarer på bloggen.
Jag blir glad av det mesta..

Bor:I ett radhus.. Gillar inte det.. men står ut tills vårt hus dyker upp..
Dagbok: Skrev förr.. men nä.. inte nu

Djur: Allergi har vi ju då.. Men älskade min leguan Örjan.. Men nu har vi 2 st nakna marsvin.. Kan nog inte leva utan husdjur..

Drömmar: Fler barn, Hus, Starta eget..

Dåliga sidor: Tänker på alla andra utom mig själv.. Kan brusa upp för en liten sak. Men det tar 5min sen e det över.... Jag har svårt för att vänta..Hatar att vänta..

Ekonomi: Den sköter Colle;)
Familj: Sambo med 2 barn.. Mamma pappa syster...

Favoritdoft: nybakat..Nystädat...

Favoritdryck: Vatten Cola Kaffe

Favoritfärg: Röd

Festar: Det e sällan.. gillar att bjuda hem folk och ha det trevligt..

Flyttat: Japp.. Hatar det.. tycker inte om det..Jo när det e klart..

Fobi: Japp.. Ingen kan ta mig på halsen.. blir HYSTERSIK och börjar gråta.. e livrädd för att någon ska göra det.. Gillar inte mörker heller..

Foto: I love it!

Född: 1978 11 24

Gillar: Ojj.. det e mycke,tycker om god mat.. min familj mina vänner.. Och PAKET! Jag bara älskar överraskningar..

Graviditet:Det va det bästa jag varit med om.. mådde som en prinsessa.. Skulle kunna vara det alltid..

Gör dagligen: Säger till Colle och barnen att jag e stolt över dom och älskar dom..

Hatar: Otrohet! Falskhet! Orättvisor.. Ojojoj ja det e mycke..

Hypokondriker: Nä..

Hår: Tjockt,MEGA krylligt. mörkt.

Imponeras av: Min mamma..

Intressen: Blogga, foto, baka,annat pyssel.

Jobb: Ica maxi..

Kaffe: Gärna flera ggr/dag.. Men enbart med sällskap...Samma med rökandet.. hahah.. Man e sjuk..

Kamera: Systemkamera Nikon D5000..

Kläder: Gillar kläder i flera olika stilar; klassiskt, sportigt, färgglatt.Men klänning och kjol e det alltid.. har bara ett par byxor..

Kompisar: Väl utsorterade.. Lägger ingen energi på folk so inte jag känner 100 för..

Längd: 159cm

Missbildning: Finns det nått normalt på denna kropp hahah

Mobil: LG nått..

Motto: Finns bara en röst värd att lyssna på.. Ditt eget hjärtas röst.. OCH Va rädd om din kropp var ska du annars bo??

Musik: ALLTID.. har alltid det på hemma.. Jag gillar allt bara man kan sjunga med och höra vad dom säger.

Musikalisk: Sjunger hellre än bra.

Märkeskläder: Äger jag mkt lite, tycker det är helt oviktigt.

Naglar: Byggda

Namn: Pia Hardyson

Politik: BBLLÄÄÄÄÄ
Rakning: Har bara hår på huvudet och mina ögonfransar typ.. så inger bekymmer..

religion:Jag tror på nått högre..
rädslor: Att någon ska ta mina barn.. Och halsen IGEN!

saknar: Jag vet inte.. Hmmm

samlar: Ja. men jag vet inte på vad.. Men har massa saker, rensa kanske???

sjukdomar: Ja jo.. Astma..

ska göras: mitt absolut bästa för att ville ska bli en lycklig människa. få ordning i trädgården och inreda övervåningen här hemma.

skrattar: Gärna och mycke..

skönhet: kommer verkligen inifrån

smeknamn: Jaa.. Massa.. Colle mest..

smink: ja. till vardags: mascara, lite fontation..

smärtor: Mmmm

sol: Gör mig glad..

sover: SÅÅÅÅ gott.. kloss in till Colle...

sport: NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄääää

stolt över: att jag fött mina barn.. över mig själv.. ja över så mycke.
stör mig på: de som inte prioriterar sina barn...Folk som tar förgivet..
folk som har det bra men inte har förmågan att inse det och vara tacksamma.

sverige:Kalllllt

syn: Behöver jag glasögon?? EEE jaaa.. Blir jag färdig.. EEEE näää

säsong: Gillar alla till viss del..

talang: Jag kan stöka ner ett helt radhus på 0:tid

tandvård:Det går så bra så.. 31år utan hål..

telefonbok: Massa i den..

temperament: Jajamensan..
tror på: mig själv..
tränar fysiskt:*BINGOBINGO*

tränar psykiskt: vill bli bättre på att leva i nuet å glädjas i vardagen.

tv: I bakgrunden..Kollar inte mycke på den..

tänker: Väldigt mycke!

utbildning: Barn med behov av särskillt stöd.

vikt: Ingen aning..

äcklas av: Orena människor... Kräk mm
älskar att: vara hemma med familjen. Vara med vänner.. ta bilen och dra på äventyr

är: Tacksam.

är misstänksam mot: Mycke!
äter: gärna gott..


önskar: att jag, och många med mig, blev snällare, lugnare och mer sällan irriterade och arga
önskelista:Att vi får vara friska..
övrigt..Prova detta..det va kul!


)


























.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar