onsdag 17 mars 2010

Mycke bra dag!

Vilken bra dag det varit på jobb idag.. Satt i 5an där det e folk HELA tiden.. Det gillar jag.. Tiden går fort och jag gillar ös..
Sen ringde jag mamma på vägen hem och hant prata en hel del. Dom kommer imorron och pratar bröllop.. :)

Sen när jag kom hem stod det ett mopedgäng och en bil på väg in på parkeringen men det va trevliga ungdommar så dom flyttade sig så snällt.. Men sen till problemet.. NÅGON stod på min parkeringsplatts..SUCK! Jag ville bara in och säga godnatt till mina pågar.. Fick jaga rätt på ordförande.. som ringde Carpark.. ingen svarade.. Så jag fick ställa min på gästparkeringen.. Skrev en lapp i rutan att det hade Ulf sagt va okej.. Vi ha ju en surgubbe som bor in till min parkeringsplatts som gnäller för ALLT.. Och vi har varit i luven på varann för om man säger så.. Hoppas bara att han gnäller nu och inte tittar på lappen i framrutan så ska han få höra ett och annat.. * gnider mina händer*..

Imorron e jag ledig.. wwiiihhhoooo.. ska ta övervåningen då..
Hoppas att er dag varit toppen.. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar