söndag 28 mars 2010

Deppig..

Fy vad jag mår kass.. Gick i vägen för 4år sen.. känns som att den e nära igen..:(
Jag orkar verkligen inget.. känns som att ingen lyssnar.
Skulle nog behöva vara sjukskriven en månad och bara få vila ut.. Men känns inte som att det går!
Jag har bölat typ en vecka nu.. så fort nått går imot mig så blir jag antingen arg eller bara ledsen.. Jag orkar inte mer..
Jag e så tacksam för att jag har Colle och barnen.. Som nu tex.. Colle e och handlar och Tim plockar av diskmaskinen och kokar kaffe.. Masse dukar fram fika.. Dom hjälper till om jag ber dom så det e skönt.. Colle hjälper alltid till..
Mamma och pappa och Åsa kommer eftermidda och firar Tim.. Orkar inte ha alla..

Från det ena till det andra.. Vi har hittat ett hus.. Vi ska kolla på det i kväll hoppas vi.. Hoppas vi tycker om det.. Komma ifrån detta radhus.. Men sen ska detta säljas med..så det e lite att göra men det ska nog gå..
Hade varit nice med det huset.. det e ganska stort.. det e 52kvm större än vårt radhus.. Hade varit nice att inte ha allt så packat.. Vi ska sortera massa massa massa.. slänga.. Skåpen e ganska fulla här..

Nu ska barnen ta på sig och gå ut.. Jag väntar bara på att Colle ska komma hem från Maxi.. Kaffe och bulle på G.. kokt ägg med.. Mmmm

Ps.. om jag nu e tråkig eller liknande. Inte hör av mig mm.. ha överseende för jag mår riktigt dåligt..
Kram Pia

3 kommentarer:

  1. *kramar i drivor till dig*
    Jag vet hur det känns och det suuuuuger! Ta hand om dig...

    SvaraRadera
  2. Vi klarade av det förra gången tillsammans och vi ska se till att klara det denna gången också!! ÄLSKAR DIG!! Puss

    SvaraRadera