söndag 14 mars 2010

Dalhem..


Idag åkte vi till Dalhem till kusiner mm.. Det va mycke trevligt.. Pratade om allt mellan himmel och jord. Barnen lekte fint..
Vi satt ute i solen i flera timmar.. Fika.. Så nice.
Det va längesedan vi gjorde det. Vi umgicks varje dag när vi bodde på Dalhem och sen flyttade vi till Raus, nu ses vi aldrig.

På torsdag ska vi ses igen. Jag ska tvätta i deras tvättstuga. Ska tvätta soffan som e där uppe..Jag e ju ledig då.
Imorgon e jag och Colle lediga tillsammans.. Vi ska åka till Citygross och storhandla.. har ju inget hemma alls.
Så nu ska vi sätta oss och skriva ner allt.. Vi ska passa på att handla när barnen e i skolan. Sen efter ska Catalina följa med Tim hem.. Så blir det lite fika. Colle ska till mamma med sin nacke så han slipper ha ont..

Sen blir det nog till att baka mer kärleksmums.. För dom gick som smör i solen här hemma.. haha..

Nu ska jag och min blivande man ta en kopp kaffe och en kärleksmums och bara mysa tillsammans..
Ha en trevlig kväll alla glada..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar