fredag 12 mars 2010

Myskväll..


Kolla denna spindel jag fick i ett mail.. I love it.. Jag vill ju gärna ha en terantella.. Men jag får ingen av Colle.. *fniss*

Jag tänkte liiite fel.. det e melodifestivalen imorron juu.. Men men det spelar ingen roll..
Vi har bara legat i soffan och myst.. ingen stress.. ingen data.. ingen telefon.
OHHH.. så skönt.
Tog en kopp kaffe mitt i allt.. höll på att somna. :)
Inte blev jag piggare inte. Så snart ska jag nanna..

Hoppas vi sover länge imorron.. Colle jobbar iof.. TRADIGT!
Men men vi kan nog komma på nått att göra iaf..Barnen vill baka. Blir nog en
test på en äggfri rulltårta.. Ja så blir det nog:)

Nellie och Emelie pratar om att komma.. (Nellie e kusin och Emelie hennes kompis)
Mysiga tjejer.. Barnen saknar dom mycke..
Så vi får väl hoppas på att dom dyker upp imorron...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar