måndag 22 mars 2010

Ledig dag som flög iväg!


Masse Satte en liten tofs på Colle;) Så söt så!

Ohhh.. skrev precis ett långt inlägg.. så försvann allt!

Jaja.. tar en kort historia..

Varit med Marina och barnen på Ikea och på väla..
Kollade på min ring.. Gud vad jag e nöjd med den..
Men har en fråga.. Tror iaf Malin kan svara på den
Måste jag byta namn på bankkort och körkortet mm nu när jag ska byta efternamn?
Jag ska ju heta Pia Hardyson Jarnerup.. Men ska bara skriva Pia H Jarnerup!

Längtar så tills jag e Colles fru! Helt sjukt.. <3<3<3
Han e mannen jag har väntat på!
Att man kunde älska någon så e helt sjukt.
Ser framimot att sitta på hemmet med honom och skatta och dumma oss.. Prata om allt kul vi gjort.. I LOVE YOU COLLE!

2 kommentarer:

  1. VIsst är det underbart att känna så!! =)
    Allt kommer automatiskt! Dom kommmer dock skriva ut ditt fullständiga namn men du skriver ju bara som du sa Pia H JArnerup!
    Varför ska du ha kvar Hardysson om jag får fråga?
    Kraaaaaaaaaam på dig

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte.. vill bara ha det kvar.. vi e ju inte så många som heter det..
    KRAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMM tebax

    SvaraRadera