tisdag 16 mars 2010

OMG!


Vad gör man när ens 8½åring kommer hem med ett FETT sugmärke på halsen????
Jag trodde jag skulle döööö.. Han bara flinade bort det.. Iof e det 2010 men HALLÅÅÅ

Annars har det varit en halvkass dag på jobb.. Men efter 2 tillsägelser och en söndrig kaffemaskin så överlevde vi den med.. Ringde om min bil som jag PRECIS fått tillbaka från lagningen. (Läs DEN E FORTFARANDE SÖNDER PIA MORRAR)Nu vill dom att jag ska komma med henne igen.. ORKA vara utan bil IGEN!
Men så får det bli.

Barnen e i säng och jag i soffan.. Colle fixar med sin RC-bil... Fatta att det tar ca 12 timmar att få ihop en sådan bil..En hel låda med MASSA saker som ska sättas ihop.. Kära hjärtanes...

Nu kollar jag iaf bygglov.. Mija.. tycker hon kan välja vilken jävla dialekt hon ska prata.. SÅ STÖRIGT! e det bara jag som tycker det???

Ska kolla nätet lite... Tata..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar