söndag 7 mars 2010

Mina ringar..


Den understa e min förlovningsring.. Den andra ska jag ha när vi gifter oss den 24 juli.. Det e inte klokt vad det e mycke man ska fixa. Men det mesta e klart.. Som tur e har vi mamma och pappa som hjälper oss med allt..
Colle har ju inga föräldrar.. Dom avled för många år sen.. Tyvärr kan jag säga.. Tycker det e synd att man inte har svärföräldrar.. Många hade kunnat tänka sig att vara utan. Men jag saknar verkligen dom.. Även om jag aldrig fick chansen att lära känna dom.. Speciellt nu när vi ska gifta oss med.. Man vill ju dela det med dom. Men men.. Dom e säkert med på sitt vis hoppas jag iaf.
Hoppas att dom tittar ner på oss på vår dag och e stolta över sin son... För det e jag iaf.. Jag e så lycklig för att han hittade mig på juldagen för 4år sen. När jag träffade honom va mitt liv KAOS! Men snabbt fann han sig i allt och blev min trygghet genom allt.. Och det bästa utav allt.. Han blev en helt fantastisk pappa till mina barn.. Kan inget annat än tacka honom för allt vi har idag.
Så den 24 juli ska jag så stolt säga JA!
Våra 2 pojkar ska vara bestman. Det va Colles önskan. Han verkligen älskar dessa barn. Även om dom kan bli ovänner och gapa på varann så ser man en fader/son kärlek.
Kan inget annat än att vara lycklig över att ha dessa 3 killar i mitt liv..
Life is goooood!


1 kommentar:

  1. Åh vad underbart!!!
    Helt underbara ringar du har! Hade med velat ha en massa bling! Men jag arbetar mycket med händerna och hade varit för rädd för att ha dom alltid så jag valde praktiska ringar istället. Blev billigare med!
    Han verkar va så himla go Colle! Får ta och ses nästa gång vi är nere tycker jag!
    Kram på er!! <3

    SvaraRadera