måndag 8 mars 2010

Stolt mamma!!

Tim bakade en speciell pirog till sin kompis Kevin som e sjuk.. Gick bort och lämnade den och tackade för en fin vänskap.. Vilket dom verkligen har! *stolt*
Och hans mamma skrev på Facebook..

Stella Lindberg Men Guuuuuuud, vad gulligt.......Jag vill också vara sjuk och ha såna underbara vänner som Kevin har!!!! Jag som är så lättrörd blir alldeles tårögd när det ringer på dörren och där står en söt Tim och lämnar en alldeles nybakad varm pirog och säger att den är för en god vänskap. Jag kan knappt tro att det är sant:0) D

Jag e sååå STOLT! Och jag e stolt över Kevin med som verkligen e en bra kompis till Tim..Man vet att dom hjälps åt! Hoppas att deras vänskap varar förevigt! *snörvel'

2 kommentarer:

  1. Åh vad underbart!!!!
    Det är en sak som Oliwer med hade kunnat göra! <3
    Det måste va för att att han har en empatisk mamma som är underbar Pia! Han har ju inte fostrat sig själv.. ;)
    Kram på dig goding!

    SvaraRadera
  2. Vad fint du fick det här förresten!! ;)

    SvaraRadera